30 juni- Grattis pappa

Tjena bloggen!

Hur mar ni? Jag mar bra i den kvala värmen, för idag har jag och kusinen huset för oss själva. Det blir en riktig tjej dag, kolla pa massa filmer, fixa haret, naglarna och massa krims krams.

Igar skulle jag shoppa, men istället drog vi till stranden. Solade massa, badade i poolerna, var pa vattenlandet. Riktig lyckad dag. När vi kom hem tog jag mig en efterlängtad springrund nu när jag är frisk. Det var inte den bäst rundan, men snart kommer jag in i det hela igen.
Pa kvällen tände vi en brasa. Sa mysigt det var! Bara satt där och pratade massa minnen. Klockan blev elva halv tolv när vi släckte brasan.

P.S Inegn bild idag, men jag kan bara tipsa om att nelly.com har rea... D¨rför vill jag bli klar med detta inlägg fort. Sa inegn bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0