13 eller 200?

Tjena bloggen!

Hur mar ni? Jag mar bättre, men det kan nog vara för att jag knaprade i mig en handfull med piller. Usch, sjukan vill inte ge med sig. Synd det, för imorgon är stranden planerad igen, och nu fan skiter jag i om jag har 40 graders feber eller inte. Jag ska sola, och jag ska bli brunare!

Annars sa var jag och fixade mina ögonbryn idag, och planerade in en klippning och färgning. Det är värt att göra allt här i ungern för det är sa billigt. Min ögonbrynssak kostade ca 15 kr, medans i sverige kostar det runt 200 pa vissa ställen. Sen kostar hela harpaketet under 300.
Men sen sa passade jag bebben, gick en sväng med han utomhus. Sag ut som en mamma tror jag. Lösa kläder lockigt har och sa jävla stolt.


Min snygga kusin idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0