7 juli

Tja bloggen!

Sitter vid datorn ny duschad och väntar pa cirka 15 gäster. Bland annat min snygga syssling och nagra grabbar jag aldrig träffat. Ser det ut som en spontan liten fest? Nej, idag är det födelsedagsfirande. Skoj!
Danni har ju flygit ner till mig (hon kom igar), behövde det! Men fan vad jag har tappat min svenska, kan knappt prata. Sa igar satt jag pa ett tag hela dagen typ. Sen kom vi hem, snabba puckar klä pa sig och iväg till nagra för middag. Älskar min släkt här nere. Alla är ju sa underbara!

Idag har vi legat och solat, och fy bajsicken vad varmt det var, svetten bara rann. Färg fick jag dock, hehe. Om vädret fortsätter vara sa här fint sa kommer jag vara neger när jag kommer hem :)


Fran nyar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0