4 juli- nytt ställe

Nu har vi flyttat till en ny stad. Allting är super här, bara det att jag inte har nagon i min alder här. Far umgas med min syrra och en bebis. Japp, här har jag ocksa bebisAR. Tva stycken, en 5 manaders liten livsnjutare och en ett aring som är pa upptäcksfärd dygnet runt...

Vill bara hoppa in och säga att starten pa denna manad var amazing! 1 juli började med att jag drog och shoppade med min kusin. Ny helt fantastisk klänning köpte jag. Sen drog vi hem och fixade oss. När vi var klara och inne i stan träffade vi resten av gänget, och drog till en ute club och snackade. När klockan slog 22 gick vi in till en club och dansade. Har aldrig haft det sa kul i mitt liv. Träffade massa nya människor, lärde känna folk pa olika sätt och vise versa ;)


Hittar ni mig, grattis!

P.S. till hösten börjar jag min dröm skola. STEG- dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0